Úvod » Sociálna politika » Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách


        

Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách

Michal Szyszka, Lukasz P. Wojciechowski

skladom

 

Číslo produktu: AZUCM9872
Výrobca: Univerzita Cyrila a Metoda
Rok vydania: 2018
Počet strán: 238
Väzba: brožovaná
Jazyk: slovenský
vydanie: prvé
EAN kod: 9788081059872
bežná cena 12,00 EUR
naša cena bez DPH : 10,36 EUR
naša cena s DPH (10 %):
11,40 EUR

do košíka:
  ks  

Popis

O knihe

Publikácia je venovaná vzťahom inštitúcií sociálnej pomoci s médiami a verejnou mienkou. Zahrňuje otázky komunikovania, spolupráce, propagácie, informovania. Má poskytnúť usmernenie ako účinne viesť public relations: budovať autoritu a pozitívny image organizácií branže v oblasti pomoci.

Yjg2Nz