S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Úvod » Sociálna politika » Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách


        

Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách

Michal Szyszka, Lukasz P. Wojciechowski

skladom

 

Dostupnosť: Na sklade
Číslo produktu: AZUCM9872
Výrobca: Univerzita Cyrila a Metoda
Rok vydania: 2018
Počet strán: 238
Väzba: brožovaná
Jazyk: slovenský
vydanie: prvé
EAN kód: 9788081059872
naša cena bez DPH : 10,36 EUR
naša cena s DPH (10 %):
11,40 EUR
Strážny pes:
Strážny pes

do košíka:
  ks  

Popis

O knihe

Publikácia je venovaná vzťahom inštitúcií sociálnej pomoci s médiami a verejnou mienkou. Zahrňuje otázky komunikovania, spolupráce, propagácie, informovania. Má poskytnúť usmernenie ako účinne viesť public relations: budovať autoritu a pozitívny image organizácií branže v oblasti pomoci.

MTFlMGMxZ
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod EUR

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: